Шкідлива звичка тікати (із щоденника runaway'я)

я не хотіла (ти бачив)

я лиш бажала тихенько піти

встигти втекти


я не воліла, я не волала (ти чув)

я лиш зібрала речі

наче готувалась до втечі

тепер порожнеча (луна)

ти в цьому вбачив мою ворожнечу

(передивляюся на моніторах в чорно-білому німі повтори своїх слів/справ)

я не питала (ти знаєш)

хоч мала (ти мав?)

я взагалі не казала

нічого

я Богу

змовчала



тарілки летять не в мене - в стіну

без упину

відчуження, спротив

пробач мені вторгнення на твою територію (сорі)

я приберу за собою (тобою) бой посуды

розірву на шматки

ненависні (тобі) малюнки

зітру стирачкою

сторінки позаклеюю жвачкою



пробач мені наближення

я не хотіла (ти бачив)

я лиш знаходилась в пошуках стриженя

(з синьою пастою)

я лиш знаходилась в пошуках спільності -

лиш в реальності, а невконтакто-твіто-мобільності

я лиш знаходилась в пошуках близькості (припини, не фізичної) не-самотності

але забракло мені можності

складності, спогади, нові можливості

я не хочу, шоб так і було до сивості



я лиш потребувала крилатості

пробач, шо потурбувала

роздратувала

(знов ці мої кострубатості)

своєю щирістю

(обіцяю, я виросту)

але якшо мені (до твого світу) вхід заборонено

задтротовано

я тихенько піду

(ти навіть і не помітиш…. ось і все)



ось і все занотовано

---

протокол втечі №
(april, 2010)

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...