вище крокви:будівничі

якОсь мій не наймолодший бро - Сед М. (або просто Ярік) - який насправді зробив значний внесок у мій культурний розвиток, а саме в музичному і літературному напрямку, як звичайно розповів про Селінджера
точніше я знала про існування Селінджера
і про книгу *над прірвою у житі*
і звичайно він розповідав не тільки про Селінджера (а ше про Честера, Джерарда і Майкі Веїв, Палагнюка, і ше і ше і ше)
власне Палагнюк прийшов в моє життя теж через бро, але зараз не про нього

і ось якОсь зовсім випадково в Оксани виявилась ціла сила новел Селінджера (а разом з ним мені перепав і Фоер, але про нього теж пізніше)

ну і коротше так відбулась наша перша зустріч з паном Джеромом

прочитати усе мені не вдалося, бо потрібно було віддавати книгу

і ось нещодавно одна дівчинка згадала про Зуї
а оскільки останнім часом я спускаю гроші на хендмейдові сережки, плівку та книги, то я й пішла до крамнички і зустріла там Зуї аж разом із Френні

і виявилось шо вони родичі
тоді пригадався мені ше їхній брат Симор з іншої новели (навіть кількох) і ше брат Бадді - з *вище крокви будівничі*

і взагалі виявилось шо цих хлопців і дівчат в сім*ї було аж семеро, і всі вони переплітаються у різних новелах, коротше ось

з Френі я покінчила в столичному експресі, і ось зара вечорами спілкуюсь із Зуї

так шчо якшо ви ше не читали Селінджера, то оце може якраз час зробити це

для прикладу - я люблю ше (як і згадувала вже тут) Палагнюка і Фоера, але усі вони такі різні шо я навіть їх співставляти не візьмусь

і кожен - це шось особливе
ось і Джером - теш

почитай/послухай/в оригіналі/рос/укр перекладі

і якшо у *над прірвою в житі* ти вже відловив діточок
то і з родиною Глас познайомитись не завадить

приємного шарудіння сторінками ;)

над прірвою у житі, френні і зуї ТУТ у форматі chm

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...