доторкнутись до зіниць:я і lomofest

десь у листопаді я ввязалась у рух під назвою ломографія
а точніше LOMOFEST in Ukraine, який власне і відбувся 13-15 травня в Києві

за цей час мені пощастило познайомитись із купою цікавенних, незаангажованих out-of-the-box мислячих людей, які заради спільної ідеї і мети вкладали у справу чимало часу і ресурсів 

перш за все, співпраця з оргамі була для мене чудовим прикладом командної роботи і дуже цінним досвідом
подекуди нам доводилось робити завдання *на вчора*, вирішувати безкомпромісні компроміси на місці подій, і інколи вислуховувати більше гадостєй, аніж позитиву 

але крок за кроком, коли результат вже починав майорити на обрії, коли ми бачили людей, які приєднувались до ломо-руху по всій Україні, попри перепони і безсонні ночі, приходило усвідомлення, шо все не дарма

протягом цього часу моя особиста і особистісна планка пересунулась на кілька - невеличких алеж - шабелів вгору

і звісно, окрім поточної роботи, найприємніше було побачити кінцевий результат - сам фєст

я щаслива, що потрапила на нього, бодай на кілька годин

і на власні очі побачила неймовірні інсталляції - величезну ломо-камеру, в середину якої можна було зайти, 24-метрову міжнародну ломо-стіну, павутину із знімків, відео-арт; побувала на лекції у Максима Баришникова, познайомилась із Крістін Зона та сфоталась у Сергія Галушки, а також зазирнула у ломо-шоп, і отримала свою першу справжнісіньку ломо-камеру POP9 ^_^

знов і знов рєспєктую оргам, зокрема тим, з якими мені довелось тісно працювати
це - Анєчка Біла, Олена Руденко, Оля Хоменко і звісно уся команда, без якої в Україні ломо-рух так і не централізувався би

  
досить пальців, ось вам трохи зіниць з фєсту:
фото 

відео 
насправді LOMOFEST це не пункт прибуття, а лише перша зупинка) 
наприклад в dp і zp ми намєрєни розвивати ломографію і об*єднувати тих, хто вже займається цим, хоче займатись чи навіть не знає, шо воно таке, ота ломографія

ось минула подія в dp про LOMOFEST Express в днєпрє  
ось найближча подія в zp - ломо-весна-пікнік  
LOMO ON!  Join us :)

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...