барвінковий музлікбез: про назви

топ-3 моїх епік-фейлів музичних відкриттів
про назви легендарних гуртів
the beatles вовсє ніякі не жуки (які насправді виглядають так beetles - досить згадати лише пана бітлджуса)
це звісно кеп, кеп і ще раз кеп) і гра на гештальтах
а насправді назва походить від звичайнісінького слова beat
цікаво також шо ранніх бітлів відносять до стилю merseybeat (він же british beat, він же просто beat)

pink floyd - це поєднання імен двох блюзменів із північної та південної керолайни - Пінка Андерсона (Pink Anderson) та Флойда Каунсіла (Floyd Council)
(таким чином у нас гурт міг би називатись "Іван Тарас" напрімєр)

deep purple - щодо виникнення назви цього гурту існує цілих дві легенди

за однією з версій, під час брейн-шторму учасники гурту звернулись до річі блекмора, з питанням, мовляв, а ти шо скажеш, річі, на шо той відповів "та мені глибоко фіолетово" (тобто "мені абсолютно deep purple") (ця версія щоправда дуже нагадує мені процес виникення назви limp bizkit'a коли у фреді зовсім мозок "розм'як" наче той "бісквіт"))

друга, типу офіційна версія) запевняє, шо саме таку назву - deep purple - мала давнішня пісня, яку дуже полюбляла бабуся річі блекмора
бабці рулять, чьо)

пазорітса - моє покликання, тож я неодмінно ше заділюсь музичними відкриттями
лонг лів рок-енд-рол

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...