еще раз про любовь


вже вдруге мої улюблені котики The Bajinaks рятують мене краще за будь-які антидепресанти
музика, любов, щирість, емоції і справжність діють сильніше за трудо- чи ще якийсь там -голізим, до того ж не викликають жодних шкідливих побічних ефектів


цікаво, що рівнісінько рік тому - 21 березня 2013 вперше почула їх і дізналась про них
і ось - 21 березня 2014 вони виступили у Дп 
щось у цьому певно є, магія все тієї ж давньої теорії зіп-архівності світу

свідомість свідомістю, але чесно у мене вже стається певна інформаційна інтоксикація, і хочеться випити водички та пакован активованого вугілля, аби трохи абсорбувати та вивести із мозку пакован термінових загрозливих повідомлень, пізніше спростованих, тому ціла доба без політики і новин на фоні, нечувана нині розкіш і відпочинок)

лише час з неймовірними людьми, можливість випасти із цього світу, просто бути і насолоджуватись моментом
тобто взагалі-то те, що я і так маю робити аби бути щасливою, але роблю так рідко, натомість регулярно стресуючи себе)

ідеальний ранок - це коли прокидаєшся, а поряд снять і також прокидаються крутезні музиканти - по совмєстітєльству сонні котики, надворі сонячна синьоока весна і на тебе чекає лінива субота, сповнена теплого спілкування, чудової музики і просто життя

а ідеальний вечір напередодні - це пламєнниє рєчі Сані про те, про що я думала колись, вкотре розкачуючи з друзями радіо колайдер, я вірю в ту саму хвилю, про яку говорив Саша, яку мають схопити наразі молоді-талановиті-щирі 

це як музичний євангелізм
це як про британські 60-ті за часів молодості Річі Бренсона та музикантів - нині легенд. 
треба було увімкнути диктофона, то було би краще і життєвіше за будь-які форматні в*ю

одна мрія ідіота щодо концертів The Bajikans у Дп збулась, тепер мрію якОсь вирушити у тур чи то просто автостоп разом з хлопцями та плівковими фотіками і зазнімкувати їхні пригоди і мандри для історії.. 

p.s. плітки з-за лаштунків какбе намєкают, що The Bajinaks повернуться до Дп у травні, треба йти ;)

таким було моє перше знайомство із хлопцями наживо
а так я у них невідворотньо закохалась

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...