люди, які мене вражають, надихають і якими я admire




(не в порядку зростання чи спадання, взагалі не в порядку)

Крістіна Зона (фотографер-ломографер з Діскавері Ченел)
вона неймовірна, дуже мила і приємна у спілкуванні, open-minded person, коли ви побачити стоп-моушен, який вона зробила для учасників ломо-фесту в Украйні, ви зрозумієте :)
відео є ТУТ

Річард Бренсон (засновник бренду Virgin, до якого входить багато що, історія в картінках тут)
http://www.virgin.com/richard-branson
ооо... он нєпадражаєм, це людина, яка ніколи не вивчала менеджмент, він взагалі не заангажований, він мене надихає тим, шо діє інтуїтивно, ризиковано, при чому інколи ризикує всім, людина-ураган!

Едвард Нортон (арр! актор, не надто популярний, можливо, але він красавчік)) і, так, в нього вже є дівчина, мої шанси = 0))
http://www.crowdrise.com
ясна річ, шо я внього закохалася коли вдруге передивилась БК))
але потім коли виявилося, шо він стартував проект crowdrise (соц.мережа усіляких благодійностей), він просто stole my heart! )) по-перше він дуже мужній (хєхє)), по-друге мені подобається, шо він використовує бренд самого себе для промоушену своїх переконань, ідей і проектів (і ше він френдить Глена та Маркету (фільм Once), а вони теж дуже такі - не такі, як звичайно)

Джонатан Сафран Фоер (письменник)
в нього такий сайт був кльовий (як лінії метро), але його чогось сталі подозрєвать :((
молодий, єврей, корні з Украйни (ясна річ, звідки більшість талантів світу :)
він став для мене відкриттям.. він пише вродє і романи, але їх втілено у зовсім іншій новій формі (як стану літературознавцем, досліджуватиму обов*язково), далі - це найбільш чіпляє мене, бо цікавить найбільше - це внутрішній світ людей, я не знаю, як він потрапляє туди, і як він виносить звідти часточки на сторінки книг.. але це неймовірно, це extremely, incredibly і everything)

Регіна Іллівна Спектор (співачка, музикант)
по-моєму, таки офіційного її сайту немає, все шо ви знайдете, то фан-сайти, хоча нашо вам читати про неї? краще послухати :)
єврейська жінка родом із Москви, живе в Нью-Йорку)
вперше я почула її кілька років тому по радіо в передачі, яку вели *естетік едьюкейшн*. це була пісня *Apres Moi* (ну це я тєпєрь знаю, умная).  
згодом, через кілька років, не знаю, шо мені стукнуло в голову, але в ній згадалися рядки з пісні (які насправді виявилися рядками з вірша Пастернака: *февраль, достать чернил и плакать, писать о фервале навзрыд.. пока грохочущая слякоть весною черною горит..*)
так от я її для себе і відкрила, і влюбілась с пєрвого (точніше са втарого) звука.. ця людина для мене приклад того, шо якшо ти хочеш шось робити - роби! свої перші диски вона записувала сама на якийсь там нєзатєйлівий пристрій, граючи на фно і співаючи. перший студійний запис стався для неї на третьому чи шось таке альбомі. вона виробляє музику із насвистування, постукування, і т.д. її вокал на любителя, але він якраз порозумівся з моїми струнами, відтоді я від неї і в захваті!
послухати можна ТУТ

Гай Річі (тут потрібні каменти?! ))
я ше нічого не знаю про нього (пазор мнє)) тому шо відкрила його для себе осьочки тікі нещодавно, але ... те, шо відкрила - просто неймовірне!! один тікі *лок, сток і ту смокін берелс* це просто шедевр.. я балдєю від усього - починаючи від цветопєрєдачі, самої зйомки, сюжету, акторів, (Стекхем!!)), персонажів, до британського гумору, а також саундтреку, який є просто бомба!! 

Французи (а шо вони не люди?)
починаючи від французського шансону і французської мови, і далі ведучи до Жана Дюжардена (мммм)))) та Одрі Тоту, і завершуючи коло французьким кіно - так, їхнє кіно апогей для мене
*Однажды в Версале*, *Грегори Мулен против Человечества*, *Амели*, *Брис из Ниццы* і т.д. - люди-інопланетяни, трохи чудернацькі, щирі, нєпосрєдственниє, як діти, і дуже-дуже романтичні

2bc...

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...