я:галерея

сьогодні ми з френсами дещо неочікувано для себе у недільний ранок) (який почався після 12-ї) потрапили у я галерея - //гудімов арт-проект

ми побачили роботи лиш в одному залі і на терасі, а потім розглядали каталог і арт-буки з ч/б світлинами українських фотограферів

сучасний український арт - це дещо..
не можу сказати шо я на всі 100 його розумію і прямо *балдєю*, але він не лишає байдужим - це вже точно
було деяке відчуття важкості, другові було дещо мрачнувато, але інсталяція, яку ми дивились, знайшла відповідь десь усередині

і насправді, я дуже рада, шо пан Гудімов відкрив таку галерею в Дніпрі
бо окрім Крику Мельника, театру плей-бек і декількох *богемних*))  арт-студентських об*єднань - у нас тут зараз глухувато

звісно є численні концерти/паті/кіна/виставки робіт, зроблених руками/ітд
але ось таке незаангажоване в певному розумінні *Киїівське* явище в Дніпрі я певно бачу вперше)

це мене неймовірно радує
Днєпр потребує окультурення, і як мінімум - знання про розвиток укр культури і мистецтва, про книги, ось такі от інсталяції, про ту ж ломографію (у нас з цим взагалі глухо, наче ми не в Дніпрі живем, а в Крижоплє якомусь, вибачте) та інші арт-проджекти

коротше,
шо тут читати) потрібно дивитись)
Ось ТЕ шо ми дивились з френсами сьогодні
а ОСЬ ше інсталяція на терасі поряд з залом галереї)

в Дніпрі Я Галерея знаходиться на Гусенка, 17 (високий жовтий будинок)
в Києві ТУТ

інджой, гайз)

=на світлині робота з інсталяції Щоденник. Андрій Сагайдаковський "Маринарка для митця, Черевики для митця"

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...