февраль:достать чернил и плакать

февраль. достать чернил и плакать
писать о феврале навзрыд
пока грохочущая слякоть
весною черною горит... (с)

Б.Пастернак
це було кілька років тому
я їхала в маршрутці з вокзалу після того, як зустріла і провела друга-полупроводніка, який проходив практику на потязі Миколаїв-Москва
це якраз був час *естетік клаб* від *естетік едьюкейшн* і саме тоді я вперше почула ці рядки і взагалі - її. цю неймовірну жінку
я тоді не зовсім зрозуміла, чому вона співає англійською, французькою і при цьому так гарно промовляє слова російською - зовсім без акценту

Дмитро Шуров, Луї Франк і Юрій Хусточка навчали багато чому, і ділились досить цікавою підбіркою артистів та їхніх робіт

ну якось так я послухала її серед усих інших і продовжила жити далі
і ось в минулому році, чомусь в голові замаячив цей рядок про февраль
і мій найкращий друг гугл видав кілька варіянтів - Борис Пастернак і... Регіна Спектор...

це була ВОНА

так почалося моє справжнє знайомство з цією жінкою
я понакачувала собі усих її альбомів і безуспішно намагалась відшукати в сошіал-медія)
вона *ізвлєкать умєєт звук із чєго угодно* - підспівує ударам пальців по перекладині стула, напів-хаотичним акордам гітари, тиші і звісно моїм улюбленим звукам - чорно-білих клавіш..

лірика її пісень не банальна, ноти - і поготів, та і сама вона далеко не *тупо комерційна* артистка
вона справжня
безпосередня
бєзумна
і бєзумно талантліва..
в ній є шось як у Жаночкі Агузарової :) 

просто слухати, заплющити очі, відчути шкірою її вокал...
пані Регіна Іллівна Спектор.. 




0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...