листи на небо:не те лате

інколи мені здається, шо я з*їхала з глузду, або з*їжджаю
сьогодні була така непродуктивна, тому як вийшла з офісу у мене було одразу два бажання - бігти кудись, не зупиняючись і - якомога швидше опинитись на моєму кріслі-ліжку в повній темряві і тиші
сьогодні особливо холодно, пальці промерзли вмить
я йшла площею і у мене було таке відчуття , шо я випала з життя
я спостерігала за людьми, які сміялися, йшли, балакали по телефону, квапились, сновигали, і я відчувала ніби не просто дивлюсь на них ззовні-зсередини себе, а взагалі ззовні світу
вони врізались в мене і я подумала, може я невидимка?

але якшо я невидимка, чому тебе не було поруч? ти ж теж невидимка

сьогодні купила лате, знаю ми ніколи не пили з тобою лате, хлопчик в макє так хвилювався, шо надавав мені стіки серветок , наче не тільки для пиття лате

а потім пішла на наш четвертий рівень
все було інакше, знаєш
не грали хлопці внизу на вулиці на трубах, вогні не горіли так яскраво, і ше це лате
але все одно по-дитячому хотілось, шоби ти підійшов ззаду і закрив долонями мої очі, як ти завше робив
та замість тебе підійшов охоронець, і сказав, шо там не можна знаходитись, адже то паркінг, і взагалі
я подумала, може з ним попити те лате, але все таки пішла
хотілося пити його з тобою

мені підвищили зп
сьогодні і вчора у нас було неймовірне небо і сильний вітер

через дурдом у моїй голові пішла і підстриглась
хай йому грець
тобі б сподобалось)

знаєш, я ше думала про людей і про себе
шо люди, які горять чимось і займаються в житті чимось таким, шо захоплює їх, насичує їх, вони такі неймовірні ці люди.. християне, фотографи, бізнес-люди
а я
наче стіки усього, стіки усього, а насправді таке відчуття, шо нічого я не роблю і нічим не захоплена

анді нарешті став повнолітнім)
гарнішає і гарнішає, подорослішав
ти б

ти б пишався ним ..)

навколо стільки цікавих людей, стільки можливостей
я би так хотіла розділити з тобою новини, події, знайомства
тобі би сподобались мої нові друзі і подруги
певна в декого ти би закохався)

в понеділок буде свято поцілунків і запуск вогняних ліхтаріків
зверху певно буде дуже гарний вигляд)

мені шкода не шо ти мене не сфотав, а шо я тебе не
джет-лег
різниця в часі

не сумуй там*

0 коментарі:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...